افزايش صد در صدي اطلاع رساني به مسافران در نوروز 90

شهباز يزداني در گفتگو با خبرنگار ميراث آريا(CHTN)، ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت:‌ سفرهاي نوروزي سال 1390 با عنوان سفرهاي هدفمند شده نامگذاري شده و به همين دليل موضوع اطلاع رساني به هموطنان از اهميت و اولويت ويژه‌اي براي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزي برخوردار است.

وي ادامه داد: در همين راستا شاهد رشد صد در صدي اطلاع رساني به مسافران براي نوروز 90 نسبت به سال 89 هستيم.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري اضافه کرد: اين روند افزايشي را به عنوان نمونه مي‌توان در بروشورهاي معرفي جاذبه‌هاي استاني سراسر کشور شاهد بود.

يزداني خاطرنشان کرد: بروشورهاي معرفي جاذبه‌هاي استاني سراسر کشور از 12 ميليون و 460 هزار و 163 مورد در نوروز 89 به 24 ميليون و 659 هزار مورد در نوروز 90 رسيده است.

111/

انتهای پیام/

کد خبر 138912284